måndag 15 juli 2013

Jag längtar efter min symaskin...

Kan inte göra något sömnadsaktigt. Tänkte sy en kanal på en kvilt men det går ju inte då jag måste sy själva kanalen på maskin innan jag kan handsy fast den. Mina skrottar ligger och väntar på att sys ihop. Dotterns kjol är ofållad. Jag använder tiden till att riva ur fina bilder och intressanta inredningar och artiklar ur COVER och gör mig alltså av med en stor trave magasin som legat och samlat damm. För att fortsätta på mitt Apartment spår har jag hittat en hel del info om tjejerna bakom The Apartment. En av dem jobbade som inredningstrendspanare på tidningen och hon är presenterad i ett reportage innan T. A. fanns och även företaget blev presenterat på en helsida med fina bilder, som jag naturligtvis  sparar i min stora hög av artiklar. theapartment.dk



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar