tisdag 17 augusti 2010

Slut på bilder?


Ja såhär kändes det först när jag gick runt i Stockholm och försökte se nåt genom kameraögat. Har varit på Formex med Canada Goose Home och fick en dag ledigt med sol och värme i stan. Gick gick gick och såg vatten, solglitter, båtar, turister, hus och tak, himmel och moln, skulpturer och gräsmattor. Undvek de mesta shoppingdistrikten, men köpte svartvita 10-gruppstryck till mina strykbrädor och avslutade med Blundstoneboots i mörkbrunt och en ny bok av Haruki Murakami, som jag tycker mycket om att läsa. Tidigare i sommar har jag läst Norwegian Wood och nu köpte jag Sputnikälskling. Skönt att läsa böcker som utspelar sig i Japan. Det blir speciellt och annorlunda och har man varit där (även om det var LÄNGE sen), så känner man lite lite igen sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar