torsdag 26 augusti 2010

Allt är möjligt!






Sitter och jobbar med rött och blått på mitt designkontor. Hade jag sagt till mig själv för ett par år sedan, att jag skulle tycka det var roligt, hade jag inte trott på det. Nu sitter jag här med en vision om hur jag vill ha det, och vet att det kan bli riktigt fint. Det gäller att aldrig begränsa sin hjärna till att se och tänka alltför konventionell, och det gäller inte bara färg och form. Och med konventionellt menar jag mina egna konventioner. Om jag tycker att häftigt är bäst, kanske jag skall backa tillbaks och försöka se små nyanser, likväl som det är viktigt att ta ut svängarna där man kanske tidigare varit alldeles för försiktig.

1 kommentar:

  1. känner igen mig i bilderna ifrån Sätergläntan. Bodde i det huset en vecka förra sommaren. Lycka till i din röd/blå process!!!!

    SvaraRadera